onsdag 3. desember 2014

Svibler hører med i førjulstiden

Sviblene er de letteste blomstene å lykkes med innendørs nå før jul,de trenger hverken vann eller jord rundt seg for å blomstre,fantastisk spør du meg!
Jeg har kjøpt endel av dem,noen kommer inn i stuen nå,mens andre står på vent på kjøligere steder for en senere blomstring.














Igår hadde meg og foreningsjentene juleverksted hos Lisbeth på papirpussleriet på Ualand,sååååå gøy!
Skal vise dere hva vi laget i et annet innlegg,må bare få tatt litt bilder først;)


Koselig at du tittet innom!



3 kommentarer:

angie sa...

danke für die tollen bilder!!! liebe grüße von angie

Ingvill Mydland sa...

Så fint det ble med svibler i leirpotte. Du har virkelig "sansen" for hva som er lekkert. ;)

Anne sa...

Er så enig med deg ...svibler er et absolutt must i adventstiden .
Så fint hos deg i de mange skjønne pottene .
Her står også noen på vent på kaldere plasser slik at ikke alle skal blomstre på likt .
Har faktisk satt noen i verandakassene under kjøkkenvinduet også .

Gleder meg til å se hva du laget på Ualand....
Klem fra meg