onsdag 27. mai 2015

Takpanner på leveggen

Mannen har lenge tenkt på å legge takpanner(tror det er det det heter).
Å i høst klippet jeg ned villvinen som har klatret på leveggen de siste par årene.Så nå må den bare bindes opp på nytt når den begynner å vokse igjen.Med fornyelsen beskyttes treverket bedre,å ser samtidig mer helhetlig ut synes jeg.














Før så det slik ut som på bildet under!




Å nå ser det slik ut:)




Fremdeles ingen varme i luften,jaja,da holder tulipanene seg lengre også;)
Ha en fiiiin dag!



4 kommentarer:

Inger Marie sa...

Så flott det ble med takpanner!
En virkelig flott plass dere har skapt:)
Nå går vi snart inn i Juni..den første av mine favorittmåneder,da kommer nok varmen:))

4 i Kiellandsgata sa...

Den utestua de er bare så koselig=) Regner med dere nyter fine timer der inne=) Ha en fin kveld=) Vibeke

Hos Jorunn sa...

Oj, så flott det ble med takpannene...det var en god ide, kjempefint ble det!!! Elsker sommerstuen din!

Ha en fin dag!
Klem fra Jorunn

Underberget sa...

Hei Caroline! Så flott det blir med takpanner på toppen av leveggen! Og uterommet deres er bare så utrolig fint, elsker måten du har byget opp bed ved hagestuen. Her skal det faktisk også bygges utestue i sommer og jeg gleder meg som en unge:-)
Klem fra Berit