lørdag 9. mai 2015

Vinterhage med mange bruksområder

Jeg er veeeeldig glad i vinterhagen vår,å den har mange bruksområder,
Siden det er varme i gulvet kan den brukes hele året,å har jeg lyst til å hive meg på å så egne planter kan den fint brukes som drivhus.
Jeg har til gode å så planter inne,jeg liker bedre de plantene og grønnsakene som kan såes direkte i bedene,men skal aldri si aldri;)
Nå står tomatplantene mine her,å de ser ut til å trives godt.
Å her skal nok agurkplantene som jentene kjøpte på det lokale plantemarkedet idag også stå:)
Jentene våre solgte litt småting på plantemarkedet,men siden vi skal i konfirmasjon i ettermiddag var vi ikke så lenge,men de fikk tjent seg litt småpenger da;)
Å jeg fikk kjøpt meg diverse stauder og masse persille,nam,nam.
For et par dager siden hadde jeg forening med nabofruene,da er det alltid greit å dekke i vinterhagen.


















 Det vokser masse hvitveis ved bekken langs hagen,å det er bare å plukke inn det natueren har å by på!








Ønsker alle som titter innom en superduper dag!



4 kommentarer:

Inger Marie sa...

Hei Caroline:)
Fantastisk vinterhage!
Ikke rart at du koser deg her hele året:)
Flott interiør du har brukt,ser ut som et skikkelig koserom:)

Brunt sukker sa...

heldige deg
som har så fin vinterhage
ønsker meg
kos deg
klem Eli:)

Hos Jorunn sa...

Vinterhagen er kjempefin, her hadde jeg trivdes veldig godt kjenner jeg. Så flott den gamle lysestaken var!

Ha en fin uke!
Klem fra Jorunn

Bente sa...

Du har en fantastisk vinterhage, Caroline, og så god plass.
Klem