søndag 12. juni 2016

Frøstjernebukett

Noen ganger er det deilig å bare vandre rundt i hagen,å ta inn over seg alle luktene,fargene,formene og nye ting som har skjedd...En ny rose som springer ut,valmuer som er avblomstret,en hosta som brer seg for mye osv...Å spesielt godt liker jeg å ta disse rundene på kvelden,da er det en spesiell stillhet over hagen....
Det er da jeg liker best å binde buketter også,kanskje ganske enkelt fordi at det er da jeg har best tid,hehe;)

Her er en av helgens buketter:)








Jeg brukte frøstjerne,alunrot,akeleier og malurt :)
Frøstjernene har frøsådd seg noe hinsides i hagen,så når de er avblomstret skal jeg flytte en hel gjeng bort i den nye hagen,både lilla,kremhvite,kremhvite med vinrødt senter osv.
En herlig tid når disse blomstrer,det vrimler nemlig av humler og bier på dem.


Ønsker alle som titter innom en super dag!



Ingen kommentarer: