torsdag 21. juli 2016

Hvitt mot rødt

Fjoset og løa vår er rød,å løa ligger ligger rett i veien,så det er egentlig ikke egnet for beplantning.Men med litt avleggere fra egen hage og mammas,så kostet det meg ingenting å lage bedet,så om plantene ikke klarer seg så gjør det ikke så mye.
Brøytebilen slakker ikke ned for det om noen lager et bed rett i veien;)

Den hvite floksen fikk jeg av mine foreldre,å den lyser så fint opp mot den røde veggen.
Ellers har jeg noen hosta,buksbom,litt vårfloks og perleblomster her,åja,så har jeg satt noen stiklinger av klatrehortensia her,men de går d litt ymse med,hehe,har nok ikke vært flink nok med vannkannen her;)
Jeg får prøve igjen!









Fikk heldigvis klippet plenen i formiddag,for det er visst meldt om litt nedbør igjen...Tok også noen bilder i nye hagen,kommer om litt;)


Knib 



Ingen kommentarer: