torsdag 21. juli 2016

Sniktitt i nye hagen

Jeg har hatt lyst å lage bro over bekken her i mange år,å nå er det endelig en realitet!!!
Selv om ikke broen er på plass enda,så har jeg hoppet over bekken med både det ene og det andre;)
Jeg tok veldig mye avleggere fra hagen i vår,som jeg nå har flyttet over i nye hagen,så fikk vi jo veldig mange planter av et vennepar som også havnet her.
Å mine foreldre har jo uendelig med planter i deres hage som jeg henter avleggere fra i ny og ne:)

Lyden av en bekk sildrende gjennom gamle og nye del av hagen er herlig avslappende...Å fine markblomster langs bekken er heller ikke feil:)













Fine kalver koser seg på andre siden av gjerdet  til nye hagen:)




I vår tok jeg mange stiklinger når jeg klippet Buksbommene i hagen,å nå er de klar til å plantes,å danne en liten kant rundt noen av de nye bedene:)




Vi har maaaange timers arbeid igjen foran oss,men vi har ingen hast,så tar det litt i rykk å napp:)
Hagearbeid=kos og trening;)







Ingen kommentarer: