torsdag 14. juni 2012

Akeleiene blomstrer for fullt!

Da jeg flyttet hit til gården var det ingen hage i det hele tatt,men i noen hauger med jord ploppet det opp noen vakre blomster,nemlig Akeleier:)
Ettersom jeg laget flere og flere bed,gravde jeg opp noen av dem og gav dem en litt mer verdig plass enn midt imellom høyt gress på noen tilfeldige jordhauger!










Jeg aner desverre ikke navnet på noen av dem,så hvis noen vet navnet på disse,blir jeg veldig glad for det;)












De lyser flott opp i bedene på denne tiden av sesongen:)




















Til nå har det dukket opp 5 forskjellige farger...












Mine foreldre har og en hvit type,å den er bare råfin,så skal nok snike til meg noen avleggere der etterhvert;)





Sommer = Hagetid;)



1 kommentar:

Camillas Lantliv sa...

Ja visst er de helt nydelige, har i min hage også, den lilla blå sorten, elsker dem.

Ellers håper jeg alt er bra med deg:).

Glad sommer.

Klem fra Camilla