søndag 3. juni 2012

Små detaljer...

Jeg har endelig fått gjort noe med denne ideen jeg har hatt siden ifjor,ting kan ofte ta litt tid;)
Jeg har lenge gått å ventet på de rette hylleknektene til oppdraget,forleden dag kjøpte jeg med meg hjem noen jeg likte,men fargen stemte liksom ikke helt(svarte)?!
Etter en runde med hvitmaling så ble de flotte da:)














Synes slike små detaljer er fiiiint:)














I helgen har vi kost oss hos gode venner,å på lørdagen var vi på show med barneTV Silje Sirnes,da fikk selfølgelig mor dilla på en av sangene,hihi;)


"Koffor skal eg nøya meg med kykeliky,når eg kan være kykkelykkelig"










Gleder meg stort til Flammentanz blomstrer oppover trappen!!!




Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen:)





Ingen kommentarer: