søndag 2. november 2014

Bruktfunn og litt kjellerbilder

Idag har meg og nabofruen vært på årets første julemarked,så mange flotte ting å få kjøpt!
Men såååå uheldige med været,øs pøsende regn,veldig synd for arrangørene,for dette er et topp marked med noe for enhver smak:)
Ble med noen poser hjem da,selv om det ble en ganske kjapp affære;)

Knipset noen bilder av  noe av det jeg kjøpte på loppiset igår,var litt sent ute,så bildene ble meget gule :/

Ikke mindre enn 46 duker og brikker ble med hjem,mange fine nupereller,hekleduker og broderte duker!




3 Stettefat,ildfast form og en lysestake.













Den store duftpelargoniaen i svart potte fikk jeg nettopp av mine foreldre,krysser alt jeg har av fingre og tær for at den overlever vinteren!!!




Dette anhenget/lampa kjøpte jeg også igår,ser ut til at du kan henge en ledning med lyspære i den,får se hvor den ender opp å hva den blir til,foreløpig henger den greit i kjelleren;)






Ellers kjøpte jeg noen småmøbler,som foreløpig står på løa,får se hva jeg finner på med dem etterhvert;)


Koselig at du tittet innom:)



13 kommentarer:

Inger Marie sa...

Fantastisk Caroline!
Herlige skatter du fant på marked...og DEN kjelleren din...der skulle jeg likt å være...sååå flott!!
Fin ny uke:)

Underberget sa...

SÅ mye fiiint:-) Jeg elsker også hekleduker og nupereller! Og den duftpelargoniaen var jo riktig et prakteksemplar, så stor og fin!!
Ha en fin søndagskveld og god ny uke!
Klem, Berit

Anne sa...

Mye fint håndarbeide du fant .
Jeg kjørte forbi Moi lørdag og så skilt til loppemarked ..tenkte på deg da vet du .
Skulle gjerne vært der ..
Rakk ikke hjem til julemarked i dag ..
Trist når det regner så mye , men nå håper vi på litt lettere .
ha en fin ny uke Caroline .
klem

angie sa...

danke für die tollen bilder und inspirationen, eine schöne woche wünscht angie aus deutschland

Anonym sa...

Wow såå mye fint og kjellerstua di er kjempefin. :)) Her er det også mye regn for tiden,fint innevær. ;)
Ha en fin uke.
Klem.

Mira sa...

Hei,
Så fin blogg du har, legger den i blogglista mi.

Nupereller, og annet håndarbeid er så fint.
Tenk på hvor mange timer det tar å lage.

Syns eg er heldig når eg kommer over det på bruktbutikker og loppis.

Ha ein fin dag, klem.

Hos Jorunn sa...

Så mye fint du fant! Kjelleren din er så flott, Caroline! Oj, så lekker den duftpelargoniaen du fikk er, den må vi krysse fingrene for at overvintrer. Du som er så flink med planter får sikkert til det:)

Ha en fin uke!
Klem fra Jorunn

Furulunden sa...

Følger deg videre for å titte litt i dine hageinnlegg :) Mette som deler din hageglede!!

roothee sa...

aaa replica bags replica designer bags replica designer bags

thebeath sa...

see this page replica ysl handbags over at this website replica bags online go right here replica wallets

slyxough sa...

additional reading this website investigate this site read the full info here her response top article

Unknown sa...

r4v55y3c25 c8d94q1m18 m2v82k1v07 d4f50q1y75 s1k28w4j14 x9p01i0l54

Unknown sa...

e8c46j5m05 t0s49r9v58 q9w79r7m49 y0t42p7m80 h8g60m0l74 q9a77e3p87