lørdag 1. november 2014

En tid for alt...

Litt vemodig,men det er en tid for alt...Så til uken skal pelargoniaene settes i kjelleren,de har vært til stor glede hele sommerhalvåret.
Så nå håper jeg bare at de fleste vil overleve enda en vinter.

Her er de nydelige blomstene til pelargonia "Royal lavender".















Idag har jeg vært på loppis,GØY!
Skal vise dere i et annet innlegg noe av det jeg kjøpte;)
Mannen har vært hjemme å montert varmepumpe,så ikveld er det så varmt i stua at det er rett før vi evakuerer!
Måtte bare teste den,har ikke hatt varmepumpe før,men det kjennes deilig ut:)

Ha en fiiiin dag alle sammen!



5 kommentarer:

Bente sa...

Nydelige blomster. Vi har varmepumpe, og selv om det ikke er det fineste jeg har på veggen, kunne jeg ikke vært den foruten.
Ha en super søndag
Klem

loftkroken sa...

Så fine bilder hos deg :) Håper du får til pelargoniene dine neste vår :) Du er kjempeflink med blomster ♥

Skikkelig spent på loppefunnene dine?


Klem klem

Bente

angie sa...

sehr harmonische und zarte deko, das gefällt mir!!! liebe grüße von angie

Anonym sa...

Kjempefine bilder. :))Er sikker på at pellisene dine kommer neste år også jeg,du er en ener med blomster og hage.Gleder meg til å se hva du fant på loppis.
Ha en fin dag Caroline.
Klem.

Anne sa...

Så flink som du er med blomster kommer nok pellisene til å overvintre i beste velgående hos deg .

Varmepumpe er bare så godt !!!
Nyt at du har fått den i hus !