fredag 28. november 2014

Gammel julepynt

Ikveld sitter jeg godt plantet i godstolen etter en koselig dag på shopping :)
Hjemme alene (jentene ligger å sover) siden mannen har reist til Oslo med noen kamerater,så da spilles det musikk og surfes på nettet;)

Igår kikket jeg gjennom julepynten,å begynte å pynte så smått.
Jeg fant frem endel gammel julepynt jeg har funnet her på gården,nostalgia!















Denne koselige gamle sangboken blir flittig brukt for tiden,herlig tid!




Hverdagens øyeblikk gir de største gledene!





4 kommentarer:

angie sa...

danke für die schönen bilder!!! liebe grüße von angie

Inger Marie sa...

Aaa...dette vekker barndomsminner!
Slike kuler og sangbok husker jeg fra bestemors arkiv....spesielt de fuglene med stjert,syns jeg var vakre:)
Kos deg og nyt helgen:)

Ingvill Mydland sa...

Oi for noen vakre bilder! Skikkelig nostalgisk jul, og skjønne detaljer. Dette var noen flotte skatter å pynte med.

yanmaneee sa...

kyrie 4 shoes
golden goose outlet
golden goose outlet
kobe byrant shoes
pandora
kd shoes
kobe 11
golden goose shoes
steph curry shoes
pandora jewelry