tirsdag 18. januar 2011

Lys må man ha...

Før helgen laget jeg diverse serviettlys igjen,...Synes de er så koselige;)Og noen lysposer,som egentlig bare er laget av vanlig gråpapir,hihi...Pynter opp litt likevel:)
Vi hadde ganske ville værtilstander her i helga,det pøsregnet,ikke helt bra med tanke på all den snøen som hadde kommet og isen som hadde dannet seg i forkant...Det gikk faktisk et snøskred(lite,vel å merke) ca.300-400 meter fra huset vårt,Flere veier ble stengte like i nærheten på grunn av snø og steinras...Is i veien og bekker som rant over veier istedet for der de skulle,det var spennende å se,men ganske skremmende når du ser hvilke krefter det er i snø/stein og ismassene...Da er det godt å bare holde seg innendørs til det hele har gitt seg,noe det har gjort nå da:)
Jeg har hatt litt malelyst de siste dagene.Jeg har malt minstejenta sitt rom,å nå holder jeg på med toalettet på loftet...Det er så godt å kunne ta det når en får lysten over seg,hihi...Noe som ikke skjer så altfor ofte;)Bilder kommer etterhvert,må bare få sette ting på plass først:) Veldig greit å ha svigermor som nabo,hun har hatt minstejenta et par timer de 2 siste formiddagene,så da har jeg vrengt musikken på bånn gnu og svingt malekosten som bare det;)Har selfølgelig malt på kveldstid også da,så da er hvertfall kveldene planlagt:)
Ha en god dag da folkens!!!

5 kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så masse fint du har laga. Syns dei englane er så søte!
Gleder meg til å sjå måleprosjekta dine:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Villasol sa...

Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Koselig at du la igjen ett spor for da fant jeg også deg!
Når jeg maler panel så grunner jeg først med heftgrunn. Da holder det som regel med 2 strøk maling. Hvis panelen er malt fra før evt mørk og du skal ha lys, må du som regel male 3 strøk. Tapet holder det som regel med 2 strøk.
Håper du fikk svar på det du lurte på. Bare spør igjen!

Så flotte lys du har! Likte de posene :)

Klem Ingunn

Hvite engler sa...

kjempefint det du har laget ♥ koselig her inne hos deg,gleder meg til å følge deg videre,klemmer

Unknown sa...

Kjempefine lys og lysposer du har laget, du er flink du ♥ Og lys får man jo aldri nok av!

Artig med småprosjekter;))

Ha en fin dag!

Klem Line

yanmaneee sa...

air jordan 1
chrome hearts outlet
bape hoodie
golden goose sneakers
kevin durant shoes
giannis shoes
supreme hoodie
yeezy
supreme t shirt
supreme shirt