mandag 10. januar 2011

Male kjøkkeninredning?

Jeg går rundt med noen veldige planer om dagen,flere ideer og prosjekter jeg har lyst å komme igang med...Det jeg har mest lyst til,er å male kjøkkeninnredningen lys,men det ser jeg for meg er et sinnsykt arbeid...Spesielt siden min bedre halvdel ikke kan fordra å male,hehe,forståelig nok:)Vi har ganske stort kjøkken og innredningen er ikke så gammel,men tror det hadde blitt veldig fint med lyst istedet for så mørkt som det er nå.Tar gjene imot tips angående utførelsen:)Blir nok ikke gjort med det første,men greit å ha planene klare:)
Jeg har selfølgelig veeeeldig mange andre ting og jeg har lyst å sette igang med,hehe...Blandt annet maling av tak i loftstua og taket på minstejenta sitt rom,alle innerdører i hele huset,og endel furulister her og der:)Som jeg har nevnt tidligere så har så å si hele huset her vært furu,så jeg har tatt litt etter litt;)Og siden vi har småbarn i hus må det gjøres etter leggetid(har prøvd å male med minstejenta på slep,det endte selfølgelig med malingssøl,hehe)Sånn må man jo rekne med...Alt til sin tid;)
Har endel dager med jobbing nå,men så er det langfri i en uke,Greit med turnus...Håper jeg får gnisten til å sette igang med noe maling da:)Må bare vise denne wallstickersen jeg fikk av hildeheimdal.no når jeg handlet hos henne før jul...Hun sendte med 3 små wallstickerser gratis,kjempesnillt:)Satte den på dørkarmen på kjøkkenet,ut mot vinterhagen.
Ha en flott uke folkens!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

God kveld!
Syns du skal skaffe deg en symaskin og prlve deg på en Tilda ja, er ikke vanskelig;)

Ang maling av kjøkkenskap, det er en stooor JOBB! Jeg gjorde det for 6 år siden, og aldri igjen!
Men jeg malte dørene i en lys grønn farge den gangen, nå vil jeg selvfølgelig ha hvit;)
Så jeg har regnet på det og bytte dørene, og det vil koste mellom 4500-7000, kommer litt an på modellen vi velger...
SKAL gjøre det, men må nesten vente til disse regningsmånedene er over (kommer saftige regninger i posten i disse dager...)

Har også hatt dør-malings-prosjekt... etter èn malt dør bestemte jeg meg for og invistere i ferdige hvite dører i stedet, 795,- pr dør fra Coop OBS Bygg, hihi... som du skjønner så er jeg IKKE glad i å male, men har likevel malt omtrent ALT opptil 3 ganger, hihi...

Lykke til (håper ikke jeg skremte deg helt nå, hihi)

Klem Line

Chanette sa...

Tusen takk for koselig kommentar :) vi har malt kjøkkenet, vasket, grunnet og malte fire strøk. Aldri mer hihi, mye jobb men absolutt verdt det. Ha en fin kveld. Klem

Guttemamma sa...

Så er vi to med samme planer:-)
Vi ender nok opp med å sende til industrilakkerer, de er visstnok kjempeflinke!!
SOM jeg gleder meg:-) Lykke til du også!
klem♥