fredag 25. februar 2011

Drømmer meg bort...

Selv om det er snø,is og grått ute....Så er det lov å drømme seg bort i sommerminner,ikke sant:)??Fikk nylig det månedlige hagebladet jeg abonnerer på,hærlig inspirasjon:)Jeg er medlem i det lokale hagelaget,å 14 mai er det planteloppemarked i bygda...Dagen er satt av for lenge siden:)

RAPSODY IN BLUE

MARY ROSE
Jeg fikk en frøkatalog for en stund siden,mange fristelser der...Meeen,nå er jo ikke jeg akkurat kjent for å ha så veldig god tålmodighet,så liker ikke så godt de plantene som må drives frem inne først...Har jo fått et par småplanter av venninnen min Hege for et par uker siden,den ene har tatt kvelden allerede,ups;)Men det funker derimot mye bedre med de frøene en bare kan strø ut i hagen,da blomstene liksom ordner seg selv,hihi:)Men det meste kan læres,så don`t give up on me Hege;)
STOKKROSE,NIGRA

 FYLLT RIDDERSPORE JEG IKKE VET NAVNET PÅ
Jeg kan godt sette løker og knoller,for de fleste av dem klarer seg liksom selv etter at jeg har satt dem i jorda...Det er så mange fantastisk nydelige blomster...Jeg elsker å vandre rundt i hagen sene sommerkvelder å bare nyte,DET ER BALSAM FOR SJELEN!!!

HEBE MED LILLA BLOMSTER
Det selges også andre ting enn planter og blomster på det årlige planteloppemarkedet,blandt annet hjertet på bildet over,kjempesøtt:)Forsåvidt lett å lage selv også...Bjørkekvister bundet med ståltråd.
Sittegruppen her kjøpte jeg på loppemarked for 200kr...DET vil jeg kalle et KUPP!!!Det var furu da jeg kjøpte det,men litt maling gjorde susen:)Da ble det et lite bilderas fra hagen min idag...Lillemor har middagsluren sin nå,så da blir det litt tid til blogging;)

4 kommentarer:

Vivian sa...

For noen herlige bilder!!
Jeg er også helt i modus for frø og planter.... må nok bare vente litt til:)

God helg til deg!! Klem Vivian

Unknown sa...

Sukk... ♥ Så deilige bilder!
Nå lengter jeg veldig etter vår og sommer kjenner jeg;)
Nydelig den sittegruppen, akkurat slik jeg ønsker meg, og til 200!!! Det ER kupp ja ♥

Ha en flott helg!

Klem Line

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Åååå..sommer!! Eg gleder meg sånn! Fine bilder frå fin hage. Og den sittegruppa var definitivt eit kupp ja. Kjempefin!
Klem:)

Behindabluedoor sa...

Hei Caroline:))

Du må ta deg en tur til Flekkefjord ja og besøke denne lille butikken jeg viste.
Jeg ønsker så gjerne at noen skal lykkes her i byen og da trenger de kunder hehe:))

Koselige bilder med vår følelse hos deg.
Ha en fin dag og tusen takk for så fine kommentarer fra deg. Du er god.))
Klemmer