torsdag 3. februar 2011

Me&i...Og grønnsaker

Hallaisen alle sammen!!!Idag er det skikkelig surt ute,blåser og regner...Så da får man bare kose oss inne å fyre til den store gullmedaljen;)Igår hadde vi besøk av ei sambygding som holder klesparty...Vi var en liten gjeng her som fikk introdusert noen av klærne til http://www.meandi.no/ Da måtte det jo litt snacks på bordet,og det ble sunn snacks,hihi;)
Grønnsaker og dip er jo en slager...Og den egentlige grunnen til at jeg valgte noe så enkelt er vel kanskje det at jeg ikke er så flink til å bake,hehe...Så da tar man noe annet enkelt,hihi...Hadde selfølgelig litt kjeks og da,som heller ikke var hjemmelaget;)Skulle jo trodd at jeg var litt bedre i baking med tanke på at jeg har gått et år på hotell og næringsmiddelfag,hvor vi tilbrakte store deler av tiden på et kjøkken,hehe,men neida...;)Men jeg liker godt å lage middager,så det er middag på bordet hver dag(selfølgelig med visse unntak)...En trøst til meg selv;)
Ungene er og veldig glade i frukt og grønnsaker,så vi spiser masse av det istedet for alt det søte...
Det jeg hadde tenkt å skrive litt om idag var egentlig klærne til Me&i,,sporet visst litt av;) Føler vel kanskje ikke det var helt min stil med de klærne,friske fine farger,men...Kanskej litt friske etter min smak...Så var det jo litt stive priser med tanke på hvor fort barna vokser ifra klærne,men selfølgelig smak og behag...Hvor handler dere klær til barna???
Jeg går å venter på å få et malekick igjen,slik at jeg kan bli ferdig med loftstua...Til helga kanskje!!! Ålright folkens...Vi blogges;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi hadde grønnsaker og dipp i klubben på tysdag..mmm.godt det er :)

Ungene er kjempeglade i fruktsalat her i huset, så det er en slager! Men så liker vi det søte og..hihi♥

Eg liker best å få sydamer til å sy klær til jentene mine, men det blir jo mest hm og cubus og refleks :) Og www.roselille.dk. Guten min er så stor at han skal helst ha DC klær og slikt ;)

Ha ein fin dag, og sender litt malekick til deg ;)

Klem Anita