torsdag 4. november 2010

Eldstejentas rom

Jeg knipset litt bilder på eldstejentas rom igår...Jeg har endel småting å gjøre rundt om i huset enda,slik som listene på barnerommet...jaja,det kommer etterhvert:).
Både senga og stolen er et loppisfunn.senga var opprinnelig ei vanlig kjedelig furuseng,men ble som ny med litt maling.Når vi først er inne på loppis,så er det altså loppemarked på Moi på lørdag,wihiii,Gleder meg!Et vennepar fra hommersåk kommer imorra og skal være hele helga.Det har liksom blitt en tradisjon at de kommer bortover den helga i året det er loppis på moi,da koser vi oss:)Mannfolka er ikke like gira,men funker godt som barnepassere,hehe.
Skrivepulten har stått hjemme hos foreldrene mine og har nok blitt godt brukt av søsknene mine.Den jeg hadde på rommet mitt som liten,står på minstejenta sitt rom.Og det rommet er desverre ikke bloggbart for øyeblikket,hehe...Har ikke vært ute med malerkosten der enda,så det er hardt preget av furulister,furukarmer og furutak.
Bokstav fra kremmerhuset,det er en butikk jeg ALLTID må innom når jeg er på kvadrat i sandnes,de har så mye fint der.
Idag er det regn og solskinn om hverandre,så de som skal ut på tur bør ta med seg paraplyen:)   Ønsker dere en riktig fin helg!!!

Ingen kommentarer: