søndag 7. november 2010

Skralt med lopper

Det ble ikke den helt store fangsten på årets rotary loppemarked på Moi,jeg kjøpte faktisk bare en ting,nemlig en settekasse;)
Jeg gikk å kikket langt etter en stor gammel trebenk  jeg godt kunne tenkt meg,men den var solgt allerede da jeg kom inn:(  Og jeg var presis altså,hehe...Når jeg en gang får et kreativt kick,så har jeg noen planer for denne settekassen.Den skal nemlig males og stæsjes litt.Vi hadde en tur bort på landstil litt utpå lørdag ettermiddag,fikk liksom ikke helt stillt handlelysten etter å ha brukt 10 kroner på loppis,fant litt småting der da.
Disse fyrstikkeskene er jo egentlig superenkle å lage selv,er bare litt latskap inni bildet.Dette duftlyset var bare helt FANTASTISK!!! Mmm,det dufter av appelsin og kanel,og skaper nesten litt julestemning i stua:)
Så alt i alt ble det jo en grei handel.Nå må jeg bare få kjøpt inn mer maling,jeg har fri  helt til fredag,så greit å få utnyttet de ukene det ikke er så mye jobbing.
Det har vært en superkoselig helg,med besøk fra hommersåk,mange gode samtaler:)Ha en videre fin søndagskveld folkens!

1 kommentar:

Monica sa...

den settekassa var jo virkelig et FUNN!:) den blir nok utrolig fin når den blir stæsjet og malt. øsnker deg en fin fin onsdag. klem Monica