mandag 22. november 2010

Knipset noen bilder i gangen igår kveld,har et lite hjørneskap der med pledd og et gammelt vaskevannsfat(eller hvor gammelt det er vet jeg ikke,fant det på loppis).
Syntes det hadde sånn en bedagelig gønnfarge på kantene og håndtaket...Disse pleddene minner mer om sommer enn tiden vi er i nå....Men jeg har klart å holde meg å ikke dra frem noe julepynt enda,tenkte å ta det til helga,så da står både pynting og baking på tapetet:)
Det er så hærlig å få mer og mer lyst interiør i huset,dette hjørneskapet har jeg malt for noen år siden,det var opprinnelig mørkebrunt.
Den stilige sinkfarga lampa som står på hjørneskapet, kjøpte jeg på loppis i konsmo,syntes den var så fin å ha telys i:)
Litt mye klær som henger rundt her,har et prosjekt på gang,hihi;)Får kanskje tatt meg en svipp innom ikea idag,har sett meg ut en kommode som skulle få gjemt unna endel klær som ikke er i bruk til daglig.Utrolig så mye klær som hoper seg opp ettersom ungene vokser.
Gleder meg til å henge opp julekransen på døra,bilder kommer,heng med:) Ønsker dere en flott uke!!!

Ingen kommentarer: