onsdag 24. november 2010

Før helgens pynting...

Knipset litt bilder i stua før helgens pynting:)
Jeg er egentlig litt i villrede når det gjelder fargevalg frem mot jul...Har kjøpt inn litt lilla julepynt,så liker jeg egentlig engler bedre enn nisser,hehe...litt av et dilemma altså:)
Før renoveringen av huset her,var det en vegg mellom de 2 stuene,men den ble fjernet slik at stua ble større,så stua er grei i størrelsen.Vi har ovnen rett bak den lille veggen du ser på bildet over.
Hjørneskapet kjøpte jeg på loppis for noen år siden,da var det KNALLRØDT!!!Det ble fort gjort noe med det:)Det lille stuebordet på bildet under er en nødløsning,det vi hadde før her flyttet vi ned i vinterhagen da den ble ferdig.Så har vi bare hatt dette i mellomtiden,har liksom ikke funnet noe nytt bord som jeg har likt...Har sett meg ut et nå da,omsider,hehe...Så det nye skal vi få til jul av de goe svigerforeldrene mine:).
Har hengt opp et bilde/monter med sommerfugler,som pappa kjøpte på en av sine turer til sjøs som 15-16 åring(han er nå 63).Før var det vanlig med slike turer i ung alder,og det var vanlig å være borte mellom 1 -2 år om gangen.Dette monteret er kjøpt i Rio de janeiro,Brasil.Og passer godt på veggen her hos oss,for jeg har alltid vært så gla i sommerfugler:)
Ha en fortsatt strålende dag!!!

Ingen kommentarer: