torsdag 14. oktober 2010

Den høye mørke fyllte...

Black papaver med rosa "Mary rose" i forgrunnen.
Dette blir da mitt første innlegg i min nylig opprettede blogg,hihi...Jeg er så absolutt ikke god å få til ting på dataen,så dette blir spennende:)Jeg er lidenskapelig opptatt av hagen min og interiør både i uterom og inne.Etter å ha fulgt med på noen blogger de siste månedene så ser jeg at det er mange kreative folk der ute,kjempespennende og inspirerende ikke minst.Dette er den høye mørke og fyllte black papaver pionvalmuen,sådde den for første gang nå i år,stødde bare ut noen frø her og der,så vokste den som bare det!
Pionvalmuen black papaver.
Det er alltid like spennende å se om en plante trives i hagen eller ikke,her hvor jeg bor ligger hagen veldig åpent til,så jeg må satse på planter som tåler endel vind og vær.Nå er det jo faktisk midten av oktober og hagen har forsåvidt vist seg på sitt beste i år,men det er alltid godt å ha noen bilder å se tilbake på.For med høsten kommer det høststormer,og noen ganger MYE vann,som du ser på bildet under..
Nå skinner sola da,så det blir en fin dag idag,har vært en flott uke med mye godt vær,dagen etter disse vannmengdene på bildet over,kom sola,så da gikk regnet fort i glemmeboka.Ønsker dere en fin fin torsdag alle sammen;)

Ingen kommentarer: