fredag 15. oktober 2010

Mange bruksområder...

Heisann hopp og god fredag!!!Idag yrer(småregner) det faktisk litt,men det gjør ingenting,for i ettermiddag skal jeg på jobb.Imorra skal vi på besøk til et vennepar,det blir nok koselig,de har og 2 barn,så da er det ekstra gøy når barna har noen å leke med:)Idag vil jeg vise frem tallerkenhylla jeg fikk i sommer av mine foreldre,de hadde kjøpt den på loppemarked for en hundrings,den var da furufarget og så ikke så innbydende ut....Men du og du så det hjelper med noen strøk med maling;)
Og disse hyllene har ikke bare ett bruksområde,de kan brukes til såmangt,denne henger på kjøkkenet med diverse stæsj på.....Mens jeg har ei på minstejenta sitt rom som er fyllt med bøker,og ei i vinterhagen,fyllt med diverse:)De er lette å få tak i på loppemarked,hvis du er ute etter ei billig du kan pusse og male selv...Ellers koster de vel rundt 1000 lappen i forskjellige interiørbutikker,selfølgelig alt etter størrelsen.
Kan foressten nevne at lysekrona og er kjøpt på loppis for 30 kroner,så det kan gjøres mange kupp der.Ønsker dere en flott helg alle sammen!!!

Ingen kommentarer: