fredag 29. oktober 2010

Halvferdig vinterhage

Idag vil jeg kun vise bilder fra den ene enden av vinterhagen,grunnen til det er at jeg ikke er helt fredig med malinga+at jeg mangler en hylle til veggen.
Jeg hadde sett meg ut en hylle på Landstil på moi,men de var typisk utsolgt,søren heller....Så nå får jeg vente å se hva jeg kommer over og som vil passe inn.
Fikk kjøpt noen nye dørknotter på FEEL idag,de har så utrolig mye fint der,kunne kjøpt halve butikken;)Den gamle krakken på bildet under har min morfar laget.
Jeg har vært så heldig å få noen gamle ting av samboeren til søstera mi,en gammel melkekrakk...
Og noen gamle kasser som det tydeligvis har vært klemfjærer i...
Jeg liker veldig godt brukte ting,de har liksom litt ekstra sjarm over seg.Tallerkenhylla under kommer fra loppemarked...
Aaaah...Det var deilig å bli kvitt furuen på veggene her,hehe...Jeg har visst blitt samler av disse svarte figurene på bildet over,mannen min har kjøpt de til meg ved forskjellige anledninger...hihi:)
Det kommer bilder av den andre delen av vinterhagen når hyllejakten er avsluttet.Ønsker dere en kjempeflott helg:)

Ingen kommentarer: