torsdag 21. oktober 2010

Den store dagen

14 August i år var en drømmedag...Alt gikk på skinner og vi ble endelig mann og kone;) I kirka sang Jeanne Omdal "kjærlighet" av sissel kyrkjebø,klarte nesten ikke holde tårene tilbake,det var så nydelig!!! Denne sangen føles ekstra spesiell siden det er en sang som jeg sang som liten,har min mamma fortalt meg...Kan desverre ikke huske det selv...
Brudebuketten besto av roser,pioner og en type brudeslør.Min mann,forloveren hans,pappa og svigerfar hadde knapphullsblomster og småjentene våres hadde hver sin brudepikebukett,kjempesøtt..Var superfornøyd med blomstene,akkurat slik jeg så de for meg.
I kirka leste presten fra Paulus første brev til korinterne,kpt.13......Kjærligheten er tålmodig,kjærligheten er velvillig,den misunner ikke,skryter ikke,er ikke hovmodig.Kjærligheten krenker ikke,søker ikke sitt eget,er ikke oppfarende og gjemmer ikke på det onde.Den gleder seg ikke over urett,men har sin glede i sannheten.Kjærligheten utholder alt,tror alt,håper alt,tåler alt....Dette er bare et utsnitt fra kpt 13,men synes det er en så fin skrift.Vi hadde med oss forloverne på hele "fotoshooten"og dette bildet ble jeg spesielt fornøyd med;)
Det var svigerforeldrene mine som sto for maten,og vi ble fortalt at det skulle være koldtbord,og det var jo kjempeflott...Men når vi kom hjem fra fotoshooten,så hadde de altså en overraskelse!!! De hadde leid inn Rune Løyning,han som var med i Masterchef på TV3...Så han hadde vært hjemme på kjøkkenet vårt hele dagen å kokkelert sammen med en hjelper,hihi,greit å hilse på han da;)...Kjempegøy!Og maten var og supergod,nam,nam!!!Alle gjestene var med på å gjøre dette til en fantastisk dag som vi vil huske for alltid!!!