søndag 24. oktober 2010

Den skjønneste duft

Heisann,og god søndag folkens! Må si at vi har vært heldige med været i helga..Sola har skinnt og snøen har faktisk blitt liggende noen dager,hærlig,til svært stor glede for barna:) Idag har jeg faktisk knipset litt bilder i vaskerommet.
Det har seg slik at vi har hatt vaskemaskinen stående på badet oppe i lange tider,og det var ikke akkurat noe syn,hehe...men nå har jeg da altså fått et vaskerom i kjelleren,fantastisk.Litt "provisorisk" som mannen kaller det,men jeg er fornøyd:)
Jeg har kjøpt durance sitt vaske og skyllemiddel med lavendelduft,og det lukter fantastisk godt...Bruker det på sengetøy,gardiner og pledd.Koster jo litt,så synes ikke det kan brukes til"hverdags"Jeg har alltid vært gla i lavendel duft,har gode minner fra utallige oppdagelsesferder i mammas hage som lita jente.Jeg har selv endel lavendelplanter i hagen,og ser mine egne jenter gnir på lavendelen for å få duft på hendene:)
Har hengt opp 6 av disse knaggene fra kid,synes de passet godt inn,sammen med pedalbøttene under,kjøpt på ikea,kjøpte 2 av disse som jeg bruker til skittentøy.
Dere må ha en videre fin søndag:)

1 kommentar:

Behindabluedoor sa...

Heisan.
Takker så mye for koselig hilsen fra deg. Koselig at du ville følge meg på veien, hva som har skjedd når du trykker på følger aner ikke jeg, har ikke hørt om det problemet før. Kansje det bare var en feil i går :))
Du er uansett Velkommen tilbake :)

Kjempekoselig vaskerom du har laget til. Det er greit å gjøre det litt koselig på et slikt sted også for det er jo tross alt ikke så gøy og vaske klær. God atmosfære hjelper på.
Jeg har også vaskemiddlene fra durance med lavendel og gjør som deg, bruker det på det jeg ønsker skal lukte ekstra godt for dyrt er det.

Å lavendel duften er bare så goood!!!

Ha en kjempefin kveld.
Klemmer